Refund and Returns Policy

Overzicht

Ons retour- en restitutiebeleid duurt 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u geen volledige restitutie of omruiling bieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw item ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Er zijn verschillende soorten goederen die niet kunnen worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals eten, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. Wij accepteren ook geen intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of brandbare vloeistoffen of gassen.

Extra niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retour te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of bewijs van uw aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden toegekend:

  • Boeken met duidelijke gebruikssporen
  • CD, DVD, VHS tape, software, videospel, cassette tape of vinylplaat die is geopend.
  • Elk item dat niet in zijn oorspronkelijke staat verkeert, is beschadigd of ontbrekende onderdelen heeft om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk item dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggezonden/li>

Restituties

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een e-mail om u te laten weten dat wij uw geretourneerde item hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als de restitutie wordt goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er automatisch een creditbedrag toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Klachten over te late of ontbrekende restituties

Als u geen restitutie heeft ontvangen, controleert u eerst opnieuw uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw restitutie officieel is verwerkt.

Neem dan contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt gepost.

Als u al deze stappen heeft doorlopen en u nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via {e-mailadres}.

Artikelen in de uitverkoop

Alleen artikelen tegen normale prijs kunnen worden terugbetaald. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen

Wij vervangen alleen items als ze defect of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar {e-mailadres} en stuur uw artikel naar: {fysiek adres}.

Gifts

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij de aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon ter waarde van uw retour. Zodra het geretourneerde item is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, zullen wij een restitutie naar de cadeaugever sturen en zullen zij op de hoogte worden gesteld van uw retour.

Verzenden geretourneerde items

Om uw product te retourneren, moet u uw product per post verzenden naar: {fysiek adres}.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw item. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een restitutie ontvangt, wordt de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw omgeruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering te kopen. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde item zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via {info@bnnieuw.nl} voor vragen over restituties en retourzending

Scroll to Top